the one

heeey, sitter i skolan just nu hihi har sjukt tråkigt. Asså palla skolan typ. ah men i morse tog jag ett bad iaf. hehe. jag tycker verkligen människor som inte duschar och sånt på morgonen e superäckliga usch. För mig e det det viktigaste typ. Man kan ju inte gå helt äcklig hela dagen. Det är en sak som aldrig händer mig. freddsie daah.

blev ingen stor uppdatering idag. Men det kommer väll mer när det händer något intressant. But its always happen to me. Im freddsie XOXO
                                   
                                     
                                 bjuder på en bild från plåtningen igår också. Visst e vi fina?

Kommentarer
Postat av: ems

håller med dig på punkt å pricka i de du sa, oduschade människor är SÅÅ vidrigt. fin bild med<3333333

2009-11-17 @ 11:28:43
URL: http://blondinems.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej du är inte fin

2009-11-17 @ 19:40:17
Postat av: Anna

Söt bild :)

2009-11-17 @ 23:25:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0