yeeeah

hej igen :) jag bestämde mig för att skriva några rader nu med. jag har precis tränat lite. duschat, rakat benen och lite andra ställen hehe. gjort peeling och dagliga tvättgrejer. även fräschat upp både tånaglarna och dem andra. jag känner mig så himla fräsch just nu. älskar den här känslan. hade inte gjort något sånt på ett tag då känns de extra skönt:) right? jaja. vad har mina söta läsare gjort medans jag vart borta från bloggen  då? något kul som händer i helgen?

ne nu ska jag lägga mig och kola på vänner. sen sova:) see yaaah, love yaah <3

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-19 @ 12:49:04
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0